Isteri separuh masa episode tonton online


Isteri separuh masa epsidoe tonton online merupakan drama adaptasi novel karya Suri Ryana. Menampilkan gandingan Aiman Hakim Ridza dan Emma Maembong sebagai peneraju utama. Drama arahan Micheal Ang. Drama ini akan menggantikan drama Suamiku Encik Sotong, ditayangkan mulai 16 mac 2015 pada setiap hari Isnin jam 10.00 malam di Astro Ria 104 dan Maya HD 135.

Isteri separuh masa

JUDUL : ISTERI SEPARUH MASA
EPISOD : 15
TARIKH : 16 Mac 2015 (Isnin, 10pm)
SIARAN : Astro Ria & Maya HD .
NOVELIS : Suri Ryana
PENGARAH : Micheal Ang
TERBITAN : Cube Film Sdn. Bhd
PELAKON : Aiman Hakim Ridza, Emma Maembong, Ziha, Ayda Jebat, Sharifah Shahora, Erwin Dawson, Mahmud Ali Bashah, Normah Damanhuri, Lia Natalia, Natasha Elyzza, Ziha, Nadya Syahera, Syafiq Kyle

Pelakon Isteri separuh masa

  • Aiman Hakim Ridza sebagai Nazrin Shah
  • Emma Maembong sebagai Medina Izwani
  • Syafiq Kyle sebagai Zafril
  • Ziha sebagai Husna

Lagu tema/ OST ISTERI SEPARUH MASA


Azhael - Hujung Waktu

Sinopsis novel Isteri separuh masa


Sinopsis novel Isteri separuh masa - Demi cinta yang dianugerahkan Allah, Medina Izwani rela menjadi isteri kepada lelaki itu, walaupun hanya isteri separuh masa. Walaupun hanya dilayan sebagai isteri di hadapan ahli keluarganya sahaja. Tetapi, sampai bila dia dapat bertahan dengan sikap Nazrin Shah yang langsung tidak menghargainya? Adakah dia akan berpaling dan menyahut salam perkenalan daripada Zafril?

Bagi Nazrin Shah, Medina Izwanilah punca mama dan papanya tidak menerima kekasihnya, Zita sebagai menantu. Dia seterusnya mengisytiharkan ‘perang’ dengan adik angkatnya itu. Mereka ibarat Israel dan Palestin, tidak pernah berdamai walaupun bertahun sudah berlalu. Hubungan mereka menjadi semakin rumit apabila nenek berkeras ingin menjodohkan mereka berdua sebelum Nazrin Shah menyambung pelajarannya di luar negara.

Dapatkah anjing dan kucing hidup bersama? Bagaimana pula dengan pelajaran? Dapatkah Medina Izwani membahagikan tugas sebagai seorang pelajar dan seorang isteri dengan sebaiknya? Impiannya untuk menyambung pelajaran bersama Megat Shazril ke Ireland terpaksa dilupakan demi menyempurnakan hasrat nenek.

Sepanjang berada di luar negara, Nazrin Shah tidak pernah mengambil tahu mengenai Medina Izwani. Rasa benci terhadap gadis itu tidak juga surut-surut. Dia hanya berpura-pura melayan Medina Izwani dengan baik di hadapan keluarganya sahaja. Berlainan pula halnya dengan Medina Izwani. Sudah puas dia menghambat rasa cinta buat suaminya itu, tetapi masih juga gagal.

Bertahun berlalu dan kini Medina Izwani bergelar seorang mahasiswi. Hidupnya menjadi huru-hara apabila Nazrin Shah mengambil alih kelas tutorial untuk salah satu subjek yang diambilnya. Hati pula semakin tidak menentu apabila terpaksa tinggal sebumbung dengan lelaki itu gara-gara nenek yang ingin menetap bersama mereka.
Apakah penghujungnya kisah mereka nanti?

Isteri separuh masa epsidoe tonton online


Link - Isteri separuh masa epsidoe tonton online


SEARCH TERM :
  • isteri separuh masa
  • drama isteri separuh masa
  • tonton isteri separuh masa online
  • isteri separuh masa full episode
  • sinopsis drama isteri separuh masa
  • isteri separuh masa novel
  • pelakon isteri separuh masa



Most View Article This Month !